Karpaty Trophy 2013 Клуб Диагональ


Інформаційні
партнери:

Autopost - Закарпатський автожурнал

Лаборатория01 «Разработка и сопровождение интернет проектов»

Double RED

Регламент FEST 4x4 2013

Регламент
ІІI-го міжнародного Офроад фестивалю
"FEST 4x4"


Дата проведення: 19-20 жовтня 2013р.
Місце проведення (Базовий табір): Україна, закарпатська обл., Свалявський р-н, с. Сасовка, координати 48.5797.48”N, 23.0704.52”E;
Організатори змагань:  Громадська організація «Офроад клуб - Діагональ»;

Безпосередню підготовку та проведення змагань виконує Громадська організація «Офроад клуб - Діагональ»;

1. Розклад

18 жовтня 2013р.
09:00 - Відкриття фестивалю. Заїзд учасників та їх реєстрація;
09:30 – Видача завдань для учасників групи «Туризм»;
10:00-10:30 Старт першого дня для групи «Туризм»;
12:00-16:00 Реєстрація, технічна комісія, видача бортових номерів для групи учасників «Екстрім»;
16:00-16:30 Брифінг для учасників змагання видача координат КП (групи «Екстрім»);
18:00-18:30 Старт учасників  - 18:00 – 18:10 – старт квадро циклів;
                                - 18:10 – 18:30 – старт автомобілів;
21:00 – Фініш першого дня для учасників групи «Туризм»;

19 жовтня 2013р.
09:00-09:30 – Старт другого дня для групи «Туризм»;
18:30 - Фініш учасників (групи «Екстрім»)  закриття траси;
18:30 – 19:00 - Здача контрольних точок (групи «Екстрім»);
21:00 – Фініш другого дня для учасників групи «Туризм»;.

20 жовтня 2013р.
10:00-11:00 Старт спеціального відрізку для учасників групи «Туризм»;
11:00-12:00 Старт спеціального відрізку для учасників групи «Екстрім»;
14:00-14:30 Нагородження переможців, та відзначення учасників змагань.
15:00 - Закриття фестивалю.

2. Вимоги до учасників фестивалю.


2.1. Учасник змагання - фізична особа, що заявила для участі один екіпаж.
2.2. Всі члени екіпажа повинні бути не молодше за 16 років. Пілот (водій) повинен володіти посвідченням водія категорії «В».
2.3. Кількість членів екіпажу - 2 особи. Квадроцикли в цілях безпеки приймають участь тільки попарно.
2.4. Для участі необхідно записати в заявочному листі дані екіпажу.
2.4.1. Прізвище, ім'я та по-батькові пілота та штурмана.
2.4.2. Марка автомобіля та група («Туризм», «Екстрім»).
2.4.3. Особисті підписи членів екіпажу.
2.5. Вступний внесок з учасників: 500 грн. з автомобіля та 250 грн. з квадроцикла або мотоцикла.
2.6. Екологічна застава: 500 грн. - знімається з кожного транспортного засобу що перебуває на території базового табору в т.ч. і глядачів. (за умови дотримання п.6 – повертається після змагань).

3. Вимоги до автомобілів.


3.1. До участі в змаганнях допускаються справні колісні повно привідні автомобілі та квадроцикли з колісною формулою 4х4, що пройшли реєстрацію і схвалені технічною комісією.
3.2. Автомобіль повинен бути у справному стані і відповідати вимогам ПДР України.
3.3. На автомобілі повинні знаходитись справні буксирувальні провушини чи форкоп спереду та ззаду.
3.4. Автомобіль повинен бути обладнаний серійно виготовленими ременями безпеки, якщо вони передбачені заводом-виробником.
3.5. Всі предмети, що знаходяться в автомобілі повинні бути надійно закріплені.
3.6. Вся відповідальність за невідповідність автомобілів технічним вимогам даного регламенту покладена на учасників.
3.7. Обов’язкове спорядження автомобіля.
3.7.1. Аптечка.
3.7.2. Вогнегасник.
3.7.3. Запасне колесо.
3.7.4. Буксирувальний трос.
3.7.5. Запас пального на 500 км по асфальту.
3.7.6. Лебідка.
3.7.7. Корозахисна стропа.
3.7.8. Лопата.
3.7.9. Комплект шаклів.
3.7.10. Цифровий фотоапарат з кабелем для підключення до комп’ютера.
3.7.11. GPS (бажано OziExplorer).
3.7.12. Радіостанція СВ, УКВ.
3.8. Рекомендоване спорядження автомобіля.
3.8.1. Рейковий домкрат типу Hi-Jack.
3.8.2. Бензопила та сокира (тільки для сухих дерев).
3.8.3. Sand tracks.
3.8.4. Подовжувач тросу (до 100 м).
3.8.5. Додатковий цифровий фотоапарат.
3.8.6. Запасні елементи живлення для фото та навігаційного обладнання.
3.8.7. Запас харчів на три доби.
3.8.8. Ручка (олівець).
3.8.9. Ліхтарик.
3.8.10. Додатковий запас пального (20 л).
3.8.11. Супутниковий телефон.

4. Обладнання, харчування та проживання


4.1. Кожен екіпаж зобов'язаний мати обладнання, необхідне для приготування їжі та проживання в складних гірських умовах (котли, палатки, спальні мішки, теплий одяг та зручне взуття).
4.2. Проживання під час проведення змагань – в готелі, а на території табору у наметах.
4.3. Організатор забезпечує Учасників необхідними картографічними матеріалами.

5. Правила проведення змагань


5.1. Технічна група «Туризм» (Стандартні повнопривідні автомобілі):
5.1.1.   Старт першого змагального дня для  учасників змагань – 18 жовтня 2013р. з 10:00 до 10:30 з
базового табору;
5.1.2.   Фініш першого змагального  дня для учасників групи «Туризм» -  18 жовтня 2013р. до 21:00
в базовому таборі;
5.1.3.   Старт другого змагального дня для  учасників змагань 19 жовтня 2013р. до 09:00 з базового
табору;
5.1.4.   Фініш другого дня змагального дня для учасників групи «Туризм» -  19 жовтня 2013р. до
21:00 в базовому таборі;
5.1.5.   Старт та проходження спеціального відрізку для учасників групи «Туризм» - 20 жовтня
2013р. з 10:00 до 11:00. Проходження спец.відрізку є обов’язковим для всіх учасників які йдуть в заліку змагань. Результати проходження спец.відрізку не впливають на результати показані на попередніх спец.відрізках і виділені в окремий залік;
5.1.6.   Учасникам на старті видається легенда з GPS-координатами контрольних пунктів (далі КП),
топографічна карта з нанесеними КП.
5.1.7.   Мета змагань - зібрати максимальну кількість балів шляхом відвідування КП . Необхідно
вкластись у відведений час.
5.1.8.   КП знаходяться на нерухомих об’єктах (дерево, камінь, пень, стовп, опори мосту) у вигляді
літери чи цифр нанесених фарбою.
5.1.9.   Зарахування КП відбувається шляхом фотографування. На фото повинні бути видно КП
(його букву чи номер), бортовий номер автомобіля і одного з членів екіпажу.
5.1.10.  Щоб уникнути його руйнування КП забороняється використовувати його в якості точки
кріплення тросу лебідки. За порушення цього правила екіпаж буде знято з змагань.
5.1.11. За знищення КП, екіпаж буде знято зі змагань.
5.1.12. Переможцем вважається той, хто набрав найбільшу кількість балів за відведений час.
5.1.13. У випадку набора однакової кількості балів різними екіпажами переможцем вважається той
хто приїхав до фінішу першим.
5.1.14. Допускається евакуація автомобілів учасників іншими учасниками.
5.1.15. Евакуація автомобілів учасників організаторами можлива тільки після завершення змагань

5.2. Технічні групи «Екстрім» (Модифіковані повнопривідні автомобілі):
5.2.1. Роздільний старт учасників змагань 18 жовтня 2013р. до 18:30 з базового табору.
5.2.2. Фініш до 18:30 19 жовтня 2013р. в базовому таборі.
5.2.3. Прибуття на Фініш після 18:30 вважається сходом.
5.2.4. Старт та проходження спеціального відрізку для учасників групи «Екстрім» - 20 жовтня 2013р. з 11:00 до 12:00. Проходження спец.відрізку є обов’язковим для всіх учасників які йдуть в заліку змагань. Результати проходження спец.відрізку не впливають на результати показані на попередніх спец.відрізках і виділені в окремий залік;
5.2.5. Учасникам на старті видається легенда з GPS-координатами контрольних пунктів (далі КП), топографічна карта з нанесеними КП.
5.2.6. Мета змагань - зібрати максимальну кількість балів шляхом відвідування КП. Необхідно вкластись у відведений час (24 годин).
5.2.7. КП знаходяться на нерухомих об’єктах (дерево, камінь, пень, стовп, опори мосту) у вигляді літери чи цифр нанесених фарбою.
5.2.8. Зарахування КП відбувається шляхом фотографування. На фото повинні бути видно КП (його букву чи номер), бортовий номер автомобіля і одного з членів екіпажу котрий торкається одночасно однією частиною свого тіла до літери КП, а другою, автомобіля, квадроцикла чи мотоцикла так щоб  обов’язково було видно його стартовий номер.
5.2.10. Щоб уникнути його руйнування КП забороняється використовувати його в якості точки кріплення тросу лебідки. За порушення цього правила екіпаж буде знято з змагань.
5.2.11. За знищення КП, екіпаж буде знято зі змагань.
5.2.12. Переможцем вважається той, хто набрав найбільшу кількість балів за відведений час.
5.2.13 У випадку набора однакової кількості балів різними екіпажами переможцем вважається той хто приїхав до фінішу першим.
5.2.14. Допускається евакуація автомобілів учасників іншими учасниками.
5.2.15. Евакуація автомобілів учасників організаторами можлива тільки після завершення змагань.

6. Екологія. Безпека


6.1. Застосування корозахисної стропи є обов’язковим! Не допускається фіксація коро захисної стропи на дереві на висоті більше 30 см від поверхні землі. Крім того, Корозахисна стропа не може бути зафіксована «на удавку» чи перекручена при фіксації на дереві.
6.2. Учасники зобов’язані працювати з стальним тросом лебідки тільки в шкіряних рукавицях.
6.3. Заборонено торкатися стального тросу лебідки під навантаженням.
6.4. Заборонено перетинати стальний трос лебідки під навантаженням.
6.5. Заборонено використовувати лебідку з стальним тросом без правильно встановленого гасителя тросу.
6.6. Заборонений злив на землю чи в воду технологічних рідин (масла, пального тощо), викидання, спалювання чи закопування будь-якого сміття.

7. Реклама


7.1. На автомобілях Учасників під час проведення експедиції повинна бути присутня обов’язкова реклама, якщо вона запропонована Організатором.
7.2. Організатор резервує собі безкоштовно на кожному транспортному засобі по 0,8 – 1,2 м². на капоті, бокових поверхнях і дверях автомобіля. Ці площі повинні бути повністю вільні для розміщення обов’язкової реклами і стартових номерів. Площа що залишається вільною після розміщення реклами Організаторів може бути використана Учасником для розміщення іншої реклами.

8. Зміни в даному регламенті


8.1. Організатор залишає за собою право вносити зміни в Регламент змагань.
  Karpaty-Trophy Mud Way - Закарпатский оффроуд клуб
Создание и поддержка vtcomp.net




ok